  • Data: 2003-12-26 20:56:40
    Temat: Re: znow leasing samochodu osobowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Dec 2003, Monika wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ Dasz spokoj, czy postanowilas, ze mnie troche podenerwujesz?

    ...pewnie to drugie, tym bardziej:
    [...]
    >+ Jakos wiedza w tym temacie sie nie wykazalas,

    ...że ja ciągle nie mogę dojść: uważasz że przy leasingu *obowiązuje*
    limit 20kE, pomimo że w przepisie jest: "nie uważa się za koszty...
    według zasad...art. 22a-22o" a leasing to coś koło art. 23a ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał, czytający między porcjami makówki)