    From: "Piotrek." <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana siedziby DG
    Date: Mon, 12 Feb 2007 20:08:16 +0100

    Użytkownik "Piotrek." <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:eqqd5o$qch$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witajcie,
    >
    > przymierzam sie do przeprowadzki z miasta A do B (zmiana powiatu, gminy,
    > wlasciwego US).
    > Jakie sa procedury zmiany siedziby glownej DG?
    > Czy wystarczy aktualizacji we obecnym urzedzie gminy? Czy tez raczej
    > bedzie to wyrejestrowanie w obecnym UG i rejestracja w nowym?
    > Jak to ma sie od strony US? Bo to tak chyba wyglada jakbym likwidowal DG i
    > od nowa zakladal? Ale moze przy zmianie siedziby ominie mnie cala otoczka
    > zwiazana z likwidacja DG?
    > A jak z ciagloscia prowadzenia DG, czy w okresie zmiany siedziby moge
> [...]

    ok, chyba znalazlem juz odpowiedzi w archiwum, ale dla uporzadkowania
    prosze o potwierdzenie czy dobra kolejnosc:
    1. stary UG - wyrejestrowanie DG
    2. nowy UG - rejestracja
    3. GUS - aktualizacja REGONu
    4. nowy US - aktualizacja NIP1 (a co z vatem?)
    5. bank - aktualizacja

    i teraz moje pytanie, od kiedy wystawiam FV z nowym adresem?
    Od daty wpisu do EDG, czy tez zlozenia NIP1 w US?

    pzdr
    piotrek