  • Data: 2002-07-12 21:47:33
    Temat: Re: zmiana siedziby
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 9 Jul 2002 20:30:59 +0200), "ofirka"
    <o...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Zarejestrowalam firme w miescie X, gdzie jestem zameldowana.
    >W zwiazku z przenosinami do miasta Y zmienilam adres siedziby, czekam
    >wlasnie na decyzje z wlasciewgo UM w miescie X, gdzie dalej jestem
    >zameldowana. Co musze jeszcze zrobic?
    >REGON- zglosic zmiane siedziby? na jakims druku? czy numer sie zmienia? co z
    >posiadana juz decyzja o REGONIE?

    Nic się nie zmienia, ale zgłosić musisz. Druki oni Ci zapodadzą, te
    same co przy rejestracji. Dostarczasz im ksero wpisu do ewidencji i
    już.

    >US-na jakim druku?

    NIP któryśtam. Chyba NIP-3

    >do ktorego urzedu? W miescie X, gdzie jestem zameldowana
    >powinnam pewnie to zglosic, ale czy zmienia mi sie US w przypadku zmiany
    >siedziby? czy zatem mam sie jakos wyrejestrowac w miescie X a zarejestrowac
    >w miescie Y? jak?

    Nie musisz. Jeśli odpowiada Ci US w mieście X możesz pozostać w nim,
    więc tylko zgłoś przeniesienie siedziby do miasta Y i już.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)