  • Data: 2010-02-09 20:35:54
    Temat: Re: zmiana siedziby
    Od: temp <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:

> [...]
    A to się da?
    Zdaje się, że zmienisz tylko "miejsce wykonywania" a nie siedzibę, i zdaje
    się VAT będziesz płacił do US właściwego dla ulicy gdzie znajduje się
    'biuro' a PDOF do US gdzie masz miejsce zamieszkania. No chyba ,że czegoś
    nie doczytałem i masz zamiar "biuro" zgłosić jako miejsce zamieszkania.
    Gdzie bedzie obowiązek przechowywania ksiąg? (o ile nie jest oddane do
    jakiegoś księgowego).
    Nie pamiętam dokładnie, sprawdź czy nie głoszę herezji ;)
    pozdrawiam