  • Data: 2004-05-19 20:18:54
    Temat: Re: zmiana numeru konta a US
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:20040519120352.4668eec3@pad.astro.amu.edu.pl...

    > O jakie zaświadczenia chodzi? Czy nie wystarczy, że razem z rocznym
    > rozliczniem złożyłem aktualizację NIP z usunięciem starego numeru i
    podaniem
    > nowego?

    Przepraszam, ze sie podepne tutaj, ale mialam napisac taki sam temat postu
    :)
    Dostalam wypowiedzenie (PKO SA) rachunku z dniem 30 czerwca i informacje, ze
    od 1 lipca moge zalozyc nowe konto z nowym numerem (ale skorzystam z okazji
    i zmienie bank). Tak sie zastanawiam co sie stanie jak US do konca czerwca
    nie zwroci mi nadplaty podatku wynikajacej z zeznania rocznego (a wyslalam
    NIP-1 z tym starym numerem) i będzie probowal wysłac w lipcu na
    nieistniejace juz konto (pitonga wyslalam 30 kwietnia, wiec maja czas do
    konca lipca nie?). Czy mam w czerwcu wyslac do US kolejna aktualizacje NIP-1
    z nowym numerem? (zaznaczam ze chodzi o konto prywatne, bo na takie
    zazyczylam sobie zwrot nadplaty - chyba moglam prawda?)
    A przy okazji - jak zmienia sie konto firmowe to na jakim druku informuje
    sie o tym US - tez NIP-1??

    Pozdrawiam,
    Małgorzatka (jak zwykle z problemami)