eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizlecenie koszty › Re: zlecenie koszty
  • Data: 2005-02-16 20:24:13
    Temat: Re: zlecenie koszty
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przy umowie zleceniu oraz od tego roku i przy umowie o pracę przyjmujemy
    koszty jakie dyktuje nam ustawa . Przy umowie zleceniu ustawa mówi tylko o
    20 procentach i innej możliwości nie ma.
    To przy prowadzeniu działalności i rozliczaniu się na zasadach ogólnych
    przyjmuje się faktycznie poniesione koszty potwierdzone fakturą.
    Maria

    Użytkownik "Bea" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cv04kq$t5p$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy jest mozliwosc naliczenia rzeczywistych kosztow (zamiast ryczaltowych
    > 20%) od umowy zlecenia.
    > np. koszty rozmow telefonicznych zwiazane z wykonywaniem zlecenia wykazane
    w
    > bilingu.
    >
    > Pozdrawiam!
    > Bea
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1