  • Data: 2002-07-04 12:23:10
    Temat: Re: zla deklaracja CIT-2 i podatek ktorego nie ma...
    Od: "Wojciech Niemira" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 5,5% podatku dochodowego?
    >
    > Czy moze tylko doplata do wczesniej wpłaconych zaliczek?
    >
    > Karol

    jak juz wyslalem to popattrzylem i skapowalem sie ze jest zle
    to przez ten stres
    posumowujac: mam strate od poczatku roku, ksiegowa skalada zla deklaracje
    wykazujac dochod, gdzie podatek do US wynosi 33 tys.
    Dostaje dzisiaj upomnienie. Wyjasniam przyczyne, dzwonimy do US, a oni ze
    placic.
    Wiem tez te nie bede mial zysku w tym roku (jestem spolka zalezna innej
    spolki, i profil dzialanosci nie pozwala iniestety na osiagniecie zysku). W
    wiec realnie moglbym odzyskac zwrot za okolo rok. Ale mnie na to nie
    stac....

    Pozdrawiam
    Wojciech Niemira