  • Data: 2003-04-10 21:19:15
    Temat: Re: zdrowotne wrrrrr!
    Od: "żuczek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety dobrze słyszałeś :-(

    Ludziska, po co w takim razie siedzą te osoby w Zusie? Miałam ostatnio
    podobną sytuację, znajomy był na zwolnieniu lekarskim, poszedł dowiedziec
    się jak te składki rozliczyć (zwolnienie było na przełomie lutego i marca -
    wypadek w pracy) i panienki powiedziały że ma zapłacić tylko za okres kiedy
    nie miał zwolnienia. Wszystkie składki, zdrowotne też!!!!
    Jak mnie poinformował to już dostał pieniądze za zwolnienie, nawet bardzo
    prędko.
    To jak jest naprawdę?

    pozdrawiam
    biedny_żuczek