  • Data: 2003-10-02 17:34:42
    Temat: Re: zdrowotne i kilometrówka
    Od: "mb" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy" <m...@e...com.pl> napisała:

    > Innymi słowy - dojazdów do pracy etatowej nie wymieniasz w części
    > kilomerówki w ktorej wpisuje sie "jazdy" ale faktury za paliwo
    ujmujesz
    > ile się zmieści w limicie, bez względu na to ile spaliłes jadąc do
    pracy
    > a ile w DG - bo jak to zmierzyc i jak udowodnić? ;-) Ustawodawca
    załozył
    > że nie będzie wnikał gdzie jechałes tak długo jak koszty mieszczą sie
    > limicie wyznaczonym jazdami jednoznacznie związanymi z DG.

    Czy to samo dotyczy innych wydatków na samochód ? Weźmy np. bilety
    parkingowe. Czy będą kwestionowane, jeśli nie będą miały związku z
    wykonywaną działalnością. Pytam, bo w wątku "samochód w firmie - raz
    jeszcze" w wiadomości news:blfd9v$3li$1@news.onet.pl Czarek napisał:

    > Jeśli zostawianie samochodu na parkingu
    > ma związek z przychodem (parking pod
    > siedzibą firmy, do której trzeba dojechać
    > i samochód pozostawić, albo inne
    > sensowne wytłumaczenie) to oczywiście.
    > Powtarzam - związek z przychodem.

    Z czego wnoszę, że bilet parkingowy mogę zaliczyć w koszty eksploatacji
    samochodu tylko wtedy, gdy potrafię uzasadnić, że parkowanie wiązało
    się z prowadzoną działalnością.
    Chodzi o prywatny samochód osobowy używany w DG osoby fizycznej.

    Michu