  • Data: 2002-03-05 10:08:05
    Temat: Re: zdrowotne a wpis do ewidencji
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > udziału

    > Moim zdaniem nie jest.Na podstawie czego do takich wniosków
    > doszedłeś.Płaci sie od źródła przychodu.Dwa lub wiecej udzuiału w
    > SC+własna DG to jest tylko jedno źródełko.

    Tez mnie zainteresowal ten problem. Pani w ZUSie (nie wiem na ile mozna jej
    wierzyc) na moje pytanie jakie skladki i w jakim wymiarze powinienem placic
    jesli jestem zatrudniony na pelny etat, mam wlasna dzialalnosc gospodarcza
    (ryczalt) oraz jednoczesnie jestem wspolnikiem w dwoch spolkach cywilnych
    (ryczalt i zasady ogolne) powiedziala ze wszystkie ubezpieczenia (emerytalne,
    rentowe, zdrowotne itp) placi za mnie moj pracodawca natomiast ja powininem od
    kazdego wpisu do ewidencji odprowadzac skladke zdrowotna od podstawy (czyli w
    moim przypadku 3 razy). Czy ktos moze mi powiedziec czy mozna jednym wpisem do
    ewidencji "zalatwic" kilka spolek cywilnych i wlasna dzialalnosc ?