  • Data: 2002-08-24 11:44:32
    Temat: Re: zawieszam dzialalnosc - POMOCY
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze s...@p...onet.pl:

    > Do Działu Podatku Dochodowego wysłałem pismo o zawieszeniu, zaś w
    > dziale NIP złożyłem jeden z NIPów z zaznczeniem ,,zaprzestania
    > działalności'' z ręcznym dopiskiem ZAWIESZENIE.

    VAT-Z???

    ponieważ w moim US jest tak:
    DG bez VAT - zawieszenie na NIP-1 + pismo do dochodowego.
    DG z VAT - vat-Z - powód zaprzestania "INNE" dopisać zawieszenie + pismo do
    dochodowego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw