    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zaokr?glenie v VAT-7 Pro?ba
    Date: Wed, 25 Oct 2006 14:08:58 +0200

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.thy6gom15o25xk@unknown.mshome.net...

    > http://www.pit.pl/pages/i/1275.php
    >
    > Podstawa jest w Ordynacji Podatkowej, nie pamiętam teraz któr Art.
    > ale znajdziesz na pewno bo stoi jak wół.

    Moje wątpliwości wynikają stąd,że przeczytałam:
    """"Zaokrąglania podstaw opodatkowania i kwot podatków nie stosuje się do
    opłaty skarbowej oraz opłat, o których mowa w przepisach o podatkach i
    opłatach lokalnych.
    Ww. zasady zaokrąglania będą miały zastosowanie do wszystkich opłat i
    należności, do których stosuje się przepisy działu III ustawy - Ordynacja
    podatkowa, jeżeli odrębne przepisy nie stanowią szczególnych zasad
    zaokrągleń. """"

    Wiem ze Vat nie jest podatkiem lokalnym, ale "jeżeli inne przepisy nie
    stanowią szczególnych zasad" ????

    Ja tych innych dla VAT nie znalazłam- ale to nie znaczy że ich nie ma- bo
    może są?????

    Czyli mogę zaokrąglić VAT pomijając 49 groszy i dopisująć złotówkę jeśli
    jest więcej groszy?