  • Data: 2006-11-24 13:50:39
    Temat: Re: zaniżona faktura VAT
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-11-2006 o 14:37:29 gollum <n...@u...pl> napisał(a):

    > A czy 'przypadkiem' mnie nic nie grozi za przyjecie takiej zanizonej
    > faktury? zeby przy okazji sie nie okazalo, ze spadlem z deszczu pod
    > rynne ;)

    Masz fakture a więc masz jakiś dowód czy poszlakę na popełnienie
    przestępstwa
    (bo przy tej kwocie to uczuplenie będzie powyżej 5 minimalnych pensji więc
    nie wykroczenie).
    Więc IMVHO: powinieneś to zgłosić do UKS, żeby nie zostać kiedyś niechcący
    wspólnikiem.
    Ale jeśli gość wystawi korektę to można to na karb pomyłki przypisać.
    Z tym że tak czy siak nie wystawił Ci w terminie faktury na zaliczkę więc
    nie do końca gra,
    nie znam się na KKS co tu można Tobie złego zrobić więc nie będę brnął
    dalej.

    > generalnie pewnie nie drazylbym tego tematu, ale pojawila sie opcja
    > przepisania samochodu 'na firme' i taka niska wartosc samochodu wg
    > faktury nie jest zbyt korzystna dla mnie...

    Ano niewątpliwie.. Trzeba takich gosći za jaja wieszać bo potem przez nich
    uczciwi cierpią podwójnie.

    pozdrawiam