  • Data: 2012-12-14 18:27:47
    Temat: Re: zaliczka pit za grudzien po nowemu - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Dec 2012, Łukasz Widomski wrote:

    > Witam ponownie
    >
    > Chyba sam sobie odpowiem, ponieważ znalazłem coś takiego:
    > http://www.gofin.pl/17,1,61,155037.html

    Thx.

    Jakby jeszcze ktoś zapodał kryterium uznawania, że fakt
    sporządzania remanentów miesięcznych nakazuje uznać remanent
    na 31.XII za obowiązkowy, zaś brak takich remanentów pozwala
    uznać że i w grudniu nie ma "miesięcznego", to proszę
    o wyjaśnienie.
    Przez "kryterium" rozumiem zarówno kryterium merytoryczne
    (czy 10 remanentów, od lutego do listopada, to jest "zawsze"
    czy tylko "niekiedy", a jeśli "zawsze" to czy pojedynczy
    remanent we wrześniu powoduje obowiązek czy nie) jak
    i kryterium formalne - z których słów którego przepisu to
    wynika.
    Odesłania jak widzę idą do płatnych artykułów, a na razie
    pomysłu na "literę" (przepisu) nie mam :)

    pozdrowienia, Gotfryd