  • Data: 2003-09-20 19:04:05
    Temat: Re: zakup samochodu do s.c.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2003, wrote:

    >+ witam, auto juz kupione, f-ry w komisie nie wystawili, tylko umowe.

    Z samochodologii cienki jestem, to poczekam na inne wypowiedzi.
    Ale koncept z brakiem faktury mi nijak nie pasuje: zeznaj
    co za dane masz na "papierze", co to za umowa, jak masz
    skwitowane pieniądze - i jakie *strony* są wymienione na
    umowie !
    "Komis" mógł wystąpić jako pośrednik - zleceniobiorca lub
    agent, w związku z tym nic nie wiemy jak to auto w końcu
    kupiłaś :)
    Bo brak faktury mnie niepokoi...
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd