  • Data: 2004-01-26 21:09:24
    Temat: Re: zakup samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Jan 2004, daanuta wrote:

> [...]
    >+ > ----
    >+ problem w tym, ze w pewnych warunkach samochod bez rejestracji moze spelniac
    >+ definicje srodka trwalego
    >+ skoro samochod zakupimy jako uzywany, mamy okreslony czas na
    >+ przerejestrowanie i korzystac z niego mozemy co najmniej do chwili uplywu
    >+ tegoz terminu
    >+ poslugujac sie przykladem zakupu wczesniej opisanym, to juz od chwili zakupu
    >+ samochod jest zdolny do uzytkowania i...mysle ze mimo braku rejestracji na
    >+ nowego wlasciciela, prawo zwotu vat jak najbardziej przysluguje

    A *DLACZEGO BY NIE* ?

    >+ jakies sugestie? :-)

    Nie rozumiem pytania.
    Najpierw piszesz że US "nie chce uznać odliczenia VAT bo
    samochód NIE JEST ŚRODKIEM TRWAŁYM" - to tłumaczę że on
    wcale NIE MUSI BYĆ, wystarczy jak JEST PRZEZNACZONY ("inwestycja").
    No to mi na to wyjeżdżasz że "on już JEST ŚT".
    A odliczenia VAT od zakupu który "może być ŚT" (czyli jest
    kompletny i sprawny...) to niby TEŻ ktoś się czepiał ??
    Wybacz, nie nadążam :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)