  • Data: 2004-07-05 11:46:44
    Temat: Re: zakup oprogramowania - odliczenie od dochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Jul 2004, persival wrote:

    >+ Witam raz jeszcze,
    >+ Jeszcze jedno pytanie zwiazane z odliczeniem od dochodu oprogramownaia ktore
    >+ kupilem w Stanach, zakup ze stron producenta, [...]
    >+ dochodu? dodam ze oprogramowanie wykorzystuje do swej pracy
    >+ oczywiscie......

    Czekaj. Wygląda na to że wiesz o czym piszesz, ale mi się zdaje że w tym
    roku nie ma już możliwości "odliczania rzeczy potrzebnych w pracy",
    mylę się ?
    Nadto ostatnimi czasami nie było AFAIK odliczania oprogramowania (tylko
    i wyłącznie "sprzęt" komputerowy !).
    A na deser - odliczenie (mimo iz dotyczyło podatku dochodowego)
    przysługiwało wyłącznie przy zakupie na f-rę VAT, jako iż w USA
    VAT nie ma to... to nie dało by się ! (pomijając iż chodziło o *polski*
    VAT oczywiście :)).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)