  • Data: 2002-10-29 08:14:37
    Temat: Re: zakup laptopa do firmy
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Gotfrydzie, o co ci chodzi z ta grupą 3??? Nie bardzo rozumiem...

    Dla 491 stawka wynosi 30%. Ponieważ jest to urządzenie podlegające
    szybkiemy postępowi technicznemu (czy jakoś tak to się nazywa) więc
    jeśli kupisz w listopadzie to od stycznia możesz podnieść stawkę 2X
    czyli do 60%. Nie wiem tylko czy podwójne stawki można łączyć z tym
    jednorazowym odliczaniem 30% przy zakupie. Jeśli nie, to policz co ci
    się bardziej opłaca