  • Data: 2002-04-17 13:33:16
    Temat: Re: zakładowy plan kont - przydługie
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Apr 2002 09:42:07 +0200, Magdalena Woloszyk
    <m...@e...com.pl> wrote:

    >O ile treść w większości mam, o tyle sama forma, i ta nieszczęsna "polityka
    >rachunkowości" ciągle mnie męczą. Czy polityka rachunkowości to to co
    >poprzednio nazywano komentarzem do planu kont? Czy jeszcze cos innego?
    >Jak to powinno wyglądać?? Czy powinny tam sie znaleźć np. opisy sposobu
    >rozliczania kosztów, wyceny aktywów itp.?

    Treść w większości masz a to najważniejsze. Dopisujesz rozdział na
    temat programów komputerowych, to co tam trzeba i zasad ochrony
    danych. Zasady wyceny powinny być, biegły zawsze o to pyta, można
    zrobić rozdział ale ja bym to raczej wpakował tam gdzie opisane są
    konta. W przypadku firm budowlanych, w przeciwieństwie do handlu,
    zasady rozliczania kosztów są bardzo istotne, więc temat wart jest
    rzetelnego rozdziału. Całość tytułujesz "polityka rachunkowości" i
    tyle.

    Sławomir Dąbrowski