  • Data: 2004-01-11 13:31:41
    Temat: Re: za kratki
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Roman napisał:

    > Często wpłacam na swoje konto firmowe pieniądze we celu zasilenia konta.
    > Prowadzę DG ale nie mam wpływów na moje konto. Od stycznie tego roku Bank
    > PKO BP pobiera 0,5% od wpłacanej kwoty za wpłatę własną. Można to ominąć
    > wpłacając na swoje konto prywatne np. Ineligo bez opłaty i z Inteligo bez
    > opłaty na konto firmowe. Ale nie wiem czy nie trafię za kratki. Czy ktoś już
    > to przerabiał. Pozdrawiam.

    Możesz nawet wpłacać na swoje własne superkonto i z niego przelewać na
    konto firmowe. A na panią w banku odmawiającą wykonania takiego przelewu
    najlepsza jest pisemna reklamacja z żądaniem podstawy prawnej odmowy
    wykonania dyspozycji klienta. Jeśli uważają, że łamiesz prawo to niech
    prokuratora poinformują, ale dyspozycję mają wykonać. Ciekaw jestem czy
    jakbyś chciał przelać kumplowi 1000 zł tytułem "za działkę amfy" to też
    odmówią?

    pzdr

    Tomek