  • Data: 2009-12-04 08:37:07
    Temat: Re: wysokie dochody a zus
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-12-2009 o 09:14:21 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > I co jakiś czas słyszymy lament, że to koniec świata bo obywatel
    > ośmielił się skorzystać ze swoich praw.

    Gdzieś czytałem jak minister spartolił sprawę z okazji rozporządzenia
    w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska - i jakaś kategoria pojazdów
    została wykluczona z obowiązku naliczania opłat.
    Co na to urzędaski: "tak tak, to pomyłka, więc proszę naliczać wg tego jak
    miało być,
    sprostowanie już się smaży".

    Z rzeczy najświeższych - płemieł ogłosił że TL obowiązuje od 1. grudnia,
    a stosowny Dz.U. ukazał się...

    1569

    - innymi słowy zawartość Dziennika Ustaw to jedno, a życie toczy się dalej

    --
    Tomek