eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynajm mieszkania-czynsz-wydatki poniesione w celu zachowania źródeł przychodów › Re: wynajm mieszkania-czynsz-wydatki poniesione w celu zachowania źródeł przychodów
  • Data: 2009-09-25 03:25:15
    Temat: Re: wynajm mieszkania-czynsz-wydatki poniesione w celu zachowania źródeł przychodów
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Znaczy *TY* "wynajmujesz mieszkanie" w znaczeniu "jesteś najemcą",
    > i dlatego płacisz *czynsz*?

    Ja jestem właścicielem mieszkania :-)

    > Czy może masz na myśli różnego rodzaju opłaty związane z utrzymaniem
    > mieszkania (za śmieci, za zarządzania, na fundusz remontowy itede)
    > które z *czynszem* wiele wspólnego *nie mają*? (czynsz to jest
    > zapłata za fakt wynajmu, nie "opłaty związane z używaniem"!)

    W moim przypadku czynsz,czyli to co lokator zamieszkujący w mieszkaniu płaci
    do wspólnoty/spółdzielni za korzystanie z mieszkania; to opłaty związane z
    utrzymaniem mieszkania,np.za śmieci,za zarządzanie etc., nie chodzi o
    czynsz,jako pojęcie odstępnego płaconego właścicielowi mieszkania.