  • Data: 2002-07-11 07:40:44
    Temat: Re: wynagrodzenie raz jeszcze...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl> wrote in message
    news:agjccv$4cv$1@news.tpi.pl...
    > Zatrudnilam pracownika od 18 czerwca. Czy dobrze licze wynagrodzenie?
    > 760/30*13=329,33
    > Ubezpieczenie spol 61,62
    > Podst na ub zdrow 267,71
    > Ub zdrowotne 20,75
    > Uzysk 96,26
    > Podstawa naliczenia pod doch 171,45
    > Kwota wolna 43,18
    > Podatek naliczony -10,60
    > Podatek placony -31,40
    > Wyplata netto 278,36.
    > Cos poknocilam?

    Chyba tak...
    Wlasciwie, to powinien byc nie "podatek", a "zaliczka na podatek"

    Skladke zdrowotna odlicza sie od wyliczonej zaliczki i wynik nie moze byc
    ujemny.

    Wobec tego, ze zaliczka "od podstawy" jest 10,60 zkladka zdrowotna TEZ ma
    byc
    10,60, a nalezna zaliczka 0 (ZERO ZLOTYCH)

    Mila Pani w US poinstruowala mnie, ze w tej sytuacji "pita" sie nie wysyla.

    > Pozdrawiam
    > Magdalena Budzynska

    Boguslaw