    From: "olga" <o...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wykup samochodu z leasingu
    Date: Mon, 26 Mar 2007 14:04:50 +0200

    ups.com...
    >Mąż na DG wziął samochód w leasing w promocji było ubezpieczenie na
    >życie. Mąż zmarł, chciałam przejąć leasing, ale powiedziano, że firma
    >ubezpieczeniowa spłaci za mnie resztę rat leasingowych, ale nikt nic
    >nie wie (albo nie chce) powiedzieć o wykupie po spłaceniu. Za ile
    >będzę mogła wykupić samochód za 1% czy po cenie rynkowej.

    Mielismy w rodzinie podobna sytuacje, ktora zostala bardzo dobrze
    zakonczona.
    Firma ubezpieczeniowa zaplacila reszte rat leasingowych a samochod zostal
    wykupiony przez spadkobiercow (zona i dwie corki) za kwote okolo 4tys.zl
    (samochod warty okolo 65tys.zl) Firma leasingowa (EFL) na kazde pytanie
    udzielala rzeczowych odpowiedzi.

    pozdrawiam