  • Data: 2002-06-04 00:50:17
    Temat: Re: wyjście z s.c.
    Od: "Michal Kawecki" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0206031633560.19467-100000@irys.s
    tanpol.com.pl

    > Co ominąć, remanent ?? -:O

    Owszem. Parę lat temu przeszedłem podobną procedurę. W spółce
    dwuosobowej s.c. wystąpienie jednego ze wspólników powoduje
    automatycznie jej rozwiązanie i konieczność wykonania remanentu jw. W
    przypadku _przejęcia udziałów_ występującego ze spółki wspólnika przez
    trzeciego wspólnika, który do niej uprzednio przystąpi, nie ma takiej
    konieczności. AFAIK, oczywiście.

    M.