  • Data: 2003-02-17 13:33:05
    Temat: Re: wygrana sprawa i ...co dalej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-02-2003 14:27, Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Widzisz Madziu...
    >
    > Wlasnie o to chodzi, ze ludzie maja nas za wrozki....
    > Nie napisal cozrobil z faktura a pyta co zrobic z korekta...

    Bo przeciez nie będzie wszystkich osobistych szczegolów wywlekal na
    forum publicznym :-))

    I tak najbardziej mnie rozbawił pewien kolega na prawie, który zadał
    pytanie "czy praca na 1/2 etatu liczy sie do stażu".
    I potem lista wyciągała z niego po kawałku informacje.
    Az się okazało że to nie o to chodziło co wszyscy myśleli ;-)

    Piętnuję skapstwo informacyjne!

    Ups.. nie ta grupa ;-))

    Maddy

    --