  • Data: 2006-11-27 16:56:04
    Temat: Re: wydatki na reklame
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ekd3oq$fgv$1@news.telbank.pl...
    > Witam,
    > zbliża się koniec roku, fundusz reklamowo-reprezentacyjny jest :)
    > pytanie, czy mogę wrzucic w koszta poprzez RR takie rzeczy jak:
    > ubranie, chocby spodnie/koszula

    Czytalam w Rzeczpospolitej, ze US tego raczej nie uznaja.

    > alkohol?
    > gastronomia w stylu ciasta etc?

    Prawdop. jeszcze tak. Sprawdz w UOPDF, tam gdzie sa koszty uzyskania
    przychodow.
    Od 2007 r. reprezentacji w ogole ni bedzie mozna rozliczac (zostaje
    reklama).

    > okulary - także potrzebne do pracy

    Tu se zerknij:
    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=28051

    Dyskryminacja krotkowidzow i innych slepcyh :(