  • Data: 2003-08-30 20:20:32
    Temat: Re: wybieram sie do zus - mam problem
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:biqrta$rsq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To za okres od sierpnia 1998 do grudnia 1998
    > masz zaległość?

    mozna tak powiedziec, bo teoretycznie chyba powinienem zglosic wowczas do
    zus fakt, ze juz od 15 sierpnia 1998 nie mam pracodawcy i zarejestrowac sie
    (NKP) jako platnik skladek z tytulu dzial.gosp. - a zrobilem do dopiero od 1
    stycznia 1999 zgodnie z wymogiem reformy.

    > Jak dasz RP7, to ZUS stwierdzi wtedy, że nie płaciłeś
    > za te kilka miesięcy
    > i "wyprostuje" sprawę :-()

    czyli wylapie dziure ? jesli tak to jakie konsekwencje mi groza ?
    co sie stanie jak zataje fakt prowadzenia dz.gosp. jeszcze w 1998 roku
    (chociaz watpie ze to sie da ukryc)
    czy w zwiazku z "dziura" bede musial odprowadzic zalegle skladki wraz z
    odsetkami (jaka byla w 4 kw 1998r. minimalna skladka na zus dla prowadzacych
    dz. gosp?) a jesli nie to czym skutuje przerwanie ciaglosci ubezpieczenia ?
    (cos mi swita, ale nie jestem pewien - czy nie bylo kiedys tak, ze 3 m-ce po
    ustaniu stosunku pracy byl okres kiedy nie trzeba bylo placic skladek ? )

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp