  • Data: 2004-04-14 14:03:30
    Temat: Re: wraz z małżonkiem - wymagane czy dobrowolne
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Czyli można pomomo wspólnoty majątkowej i spełniania warunku pełnego roku
    > małżeństwa rozliczyć się osobno?

    O jezusiecku, czytaj chłopie, co napisane. Rozliczenie wspólne to
    przywilej, oddzielne to zasada. Możecie sie, w drodze wyjątku, rozliczać
    razem. Żeby sie rozliczać osobno nie porzebujecie żadnych szczególnych
    przepisów.

    > Jeśli tak to zaraz sprawdzymy jak będzie lepiej :) Pozatym mam duże

    Z zamkniętymi oczami mogę Ci powiedzieć że osobno nie będzie lepiej niz
    razem. :-) Razem może być lepiej niż osobno, zalezy od dysproprcji w
    zarobkach.

    > odliczenia i mniejsze szanse na niepotrzebną kontrole z US w przypadku
    > rozliczenia (rozbicia na mniejsze sumy) na osobnych deklaracjach.

    Szansa jest taka sama. ;-)
    Jeżeli odliczenia są spore to skontroluja Was oboje. Jak sie rozliczycie
    razem to na kontrolę może iśc jedno z Was. Jak osobno to każde bedzie
    wzywane oddzielnie.

    Ale to juz kazdy sobie sciele ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk