  • From: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wpadlem w VAT!
    Date: Sun, 16 Apr 2006 08:46:29 +0200

    "help" <n...@p...wp.pl> napisał(a):

    > problem w tym, że właśnie nie robiłem tego sam - robiła to pewna
    > nieodpowiedzialna osoba jak się okazało :(

    To jeszcze gorzej - niestety wiele osób nie pilnuje progów, nie mówiąc już
    o proporcjach.

    > kasa fiskalna - olać. nie mam niefirmowych klientów.

    Dobre jest chociaż i to.

    W takim razie nie pozostaje nic innego jak zrezygnować z usług tej
    nieodpowiedzialnej osoby, zarejestrować się dla celów VAT (lepiej prędzej,
    niż zrobi to kontrola podatkowa i dorzuci sankcję i grzywnę), wykazać
    należny podatek, spróbować dogadać się z urzędem skarbowym w kwestii
    rozłożenia zaległego podatku na raty.

    Ale ta nieodpowiedzialna osoba ma biuro rachunkowe, czy po prostu to ktoś,
    kto się niby "zna"?