  • Data: 2002-05-13 13:52:03
    Temat: Re: własny samochód w dg
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pulsar <p...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abofqf$s7a$...@n...tpi.pl...

    > To zrób tak, żeby nie były (;-)) - tak rozpisz kilometry, żeby Ci się to
    > zmieściło w limitach. A później, na rachunku wewnętrznym, na podstawie
    > którego zalicza się w koszty zaznacz, że koszty zostały ujęte w takich a
    > takich pozycjach KPiR.

    Tylko pilnuj żeby Ci się zgodził licznik kilometrów w samochodzie. Zeby nie
    okazało się że auto ma 300 tys km i silnik do remontu :))
    Jak nie masz tyle faktycznie przejechane to wycieczka do Hiszpanii Cie czeka
    :-)
    Aha, staraj się wpisywać wyjazdy w jakiś sposób powiązane z DG.Hurtownie,
    urzędy itp. Ale to chyba jasne.
    WS