  • Data: 2004-03-21 02:30:49
    Temat: Re: win95 zamiast XP piractwo?
    Od: Mroczek <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No mowy nie było... ale nie znam nikogo kto miałby pudełkową wersję win98
    więc inna niż OEM nawet mi do głowy nie przyszła, zresztą mowa była o 95 a
    takiej to w życiu na oryginalnym nośniku nie widziałem ;)

    > Oczywiście, że był dostępny w wersji box. Do dzisiaj na Allegro można
    > jeszcze trafić oryginalne, jeszcze nawet nie otwarte.

    A jak wygląda taka pudełkowa licencja 95 czy 98SE, bo Max tylko o nośniku
    pisał, wiecie do czego zmierzam...