  • Data: 2010-02-25 17:22:11
    Temat: Re: wielowątkowa numeracja faktur VAT UE
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Reaven wrote:

    > Otóż chciałbym wprowadzić
    > podział numeracji na kontrahentów - dla każdego osobny schemat.

    > Z góry dziękuję za wszelką konkretną pomoc w temacie.

    Ja tak kiedyś miałem jak prowadziłem usługi dla kilku firm
    i chciałem, żeby każdy kontrahent myślał, że pracuję tylko dla niego :-).
    Nie widziałem wtedy przeciwwskazań i nie przypominam żeby się coś zmieniło,
    a jak Tomek twierdzi, że dyrektywa pozwala, to jazda - tylko sobie zaprowadź
    rejestry sprzedaży VAT odrębne - dla wygody.