  • Data: 2004-06-15 19:03:07
    Temat: Re: wezwanie z US HELP!
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Slayer napisał:

    > nie ma xo się przejmować, zrób korektę, przyjdź szybciutko, bądź miła, nic
    > się nie stanie... raczej...
    Mam nadzieje, bo nie zrobilam tego celowo. Jak sie wpisuje w PIT-O kwoty
    do odliczenia to trzeba podac cala sume, ktora sie wydalo, a program
    sobie obliczy te 19%. Ja wpisalam juz te obliczone przeze mnie na kartce
    19% od 3300zl (wyszlo sześćset cos) i program sobie wyciagnal z tego
    19%. I potem automatycznie w PIT-37 wyskoczyly mu jakies dziwne kwoty... ;-(
    > widzę że z grodu kraka nadajesz, który to US??

    Podgorze na Wadowickiej:-)

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

    "A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"