    From: "Aszanti" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wersje DEMO programów księgowych
    Date: Thu, 14 Oct 2004 13:43:44 +0200

    Nie zgodze sie, ze kazdy moze sie tego sam nauczyc. Programy zawieraja
    czesto wiele bledow czy niedociagniec, ktore po prostu trzeba znac. Jesli
    sie o tym nie wie, ze np. rubryka X w deklaracji VAT-7 jest zle sumowana, to
    bedzie sie robilo mase bledow. A ja, patrzac od strony pracodawcy mam w
    nosie pracownika, ktory na moich podatkach bedzie sie uczyl programu.
    Polecam wiec sprawdzony osrodek szkoleniowy, gdzie zajecia prowadza dobrzy
    wykladowcy. Papierek faktycznie malo warty ale wiedza jest czesto bezcenna.