  • Data: 2006-12-21 10:27:54
    Temat: Re: vat kwartalnie+kasowo
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Dec 2006 11:21:16 +0100, mw158979 napisał(a):

    > kasową,
    >
    > A tak bardziej konkretnie to z czym jest problem?
    >
    > Zalozmy, ze moja platnosc i odbior towaru zawsze sie
    > zbiegaja w czasie, a moi klienci to nabywcy prywatni.

    Pzry tych założeniach o płatnościach i klientach prywatnych, to
    rzeczywiście nie ma wielu utrudnień. Ale nie wiem czy zwróciłeś uwagę, że
    klienci prywatni płacą przeważnie gotówką od ręki, więc metoda kasowa nie
    daje żadnych korzyści. Jedynym minusem metody kasowej (przy założeniach
    jak wyżej) jest konieczność pilnowania posiadania dokumentów
    potwierdzających terminy zapłaty.