  • Data: 2006-01-16 08:39:41
    Temat: Re: vat 7k pomozcie wypelnic
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ati wrote:

    > Pwiedzcie mi prosze co mam wpisac w pola
    > -36 czy tutaj chodzi o spis z konca roku,w spisie mam 0 (wszystko
    > sprzedalem)
    > -40 o jaki spis tutaj chodzi,poczatkowy z zeszlego roku??
    > -43 czy tu mam zliczyc netto wszystkiego co nabylem (vat zw vat0 vat3
    > 7 22) -49 ??
    > -56 ??

    Przede wszystkim używasz nieaktualnego druku. Obecnie ibowiązuje
    VAT-7K(3)
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/va2005/vat7k.pdf
    lub wersja interaktywna
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/vat_2006/vat7k_int.pdf
    i instrukcja
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/
    akty_prawne/052_zal_3_objanienia_ost_do_podpisu_09_0
    9_ost_.pdf

    Jak zadasz pytania zgodne z drukiem aktualnym to możemy podyskutować