  • Data: 2004-07-28 06:52:28
    Temat: Re: vat 7 % na usługi budowlane
    Od: el@<e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czekajcie... czegoś nie rozumiem (może dla tego, że nigdy te info nie
    były mi to potrzebne) :
    1. jeśli "przedsiębiorca" sprzedaje usługe budowlaną / tudzież
    remontową osobie fizycznej budującej/ remontującej dom to wystawia
    fakturę na usługę z 7% VATem?
    2. jeśli "przedsiębiorca" sprzedaje usługę budowlaną/remontową
    innemu przesiębiorcy to wystawia FV z 22% VATem?
    3. jeśli to co powyższe dla instytucji państwowej to również 22%?
    4. a dla spółdzielni mieszkaniowej?
    5. a teraz teoretycznie: jeśli firma A jest podwykonawcą firmy B, to A
    wystawia dla B fakturę z 22% VAT? wobec tego gdy B wystawia dla
    podmiotu X fakturę (podmiocik ów buduje chałupinkę) to czy MOŻE
    wystawić fakturę z 7% VATem???

    Uff... ale nagmatwałam. jeśli ktoś coś rozumie z tego niechże mi
    odpowie

    -> http://usenet.pomocprawna.info