  • Data: 2009-03-31 21:57:58
    Temat: Re: vat-7 czy vat7?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 31 marzec 2009 20:26
    (autor TomN
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):

    > Czy pl.soc.prawo.podatki jest odpowiednim miejscem na pytanie o
    > błąd/różnice pomiędzy VAT7 i VAT-7 w formularzu przelewu do US na
    > stronie banku internetowego?

    Owszem, VAT to podatek. I chcę wiedzieć czy istnieją jakieś różnice, jeżeli
    przelewam kasę do US oznaczoną VAT-7 lub VAT7. I chcę wiedzieć czy to
    pomyłka banku czy też ma to związek z podatkami.

    > IMNHO nie, od tego jest infolinia, można również zapytać listownie --
    > również swój US...

    To może zamknijmy grupę, bo od wszystkiego jest jakieś inne medium. Zamiast
    pytać US wolałem zapytać grupowiczów, bo może wiedzą.

    > Mimo to Tristan dostał pośrednio odpowiedź -- jak najbardziej poważną
    > "przeczytać rozporządzenia".

    Które?

    --
    Tristan