  • Data: 2006-06-29 20:58:35
    Temat: Re: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych -wątpliwość
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:e81cuh$c5f$1@news.onet.pl...

    > A biuro rachunkowe to niby na jakiej cywilno-prawnej podstawie prowadzi
    > ksiegi swoich klientow???

    Przepraszam:)wyraziłam sie niejasno,miałam na myśli osobe fizyczną
    nieprowadząca DG.Czy może w/w prowadzic ksiegi rachunkowe,sporządzać
    sprawozdania finansowe i wyceniać aktywa/pasywa na umowę zlecenie( w
    siedzibie zleceniodawcy) nie posiadając certyfikatu?czy w przypadku jego
    braku( certyfikatu MF)te czynności może wykonywac tylko będąc zatrudnionym
    na umowe o pracę?Znalazłam kilka watków o podobnej tematyce,ale nie ma w
    nich jednoznacznej odpowiedzi:(
    pozdrawiam ania