  • Data: 2002-12-03 11:03:59
    Temat: Re: uslugi konsultingowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafal K napisał:

    > A "Umowa intencyjna"? Ja mam taka podpisana z podmiotem zagranicznym ktory
    > umowy o prace, dzielo czy zlecenie ze mna nie mogl podpisac. Jest tam
    > napisane ze ten podmiot bedzi mi zlecal do wykonania prace w minimalnym
    > wymiarze godzin X miesiecznie. Jest to samozatrudnienie czy nie ?

    Sama umowa "intencyjne" nie jest umowa zleceniem. Ale jak już ci zlecą
    ta prace, to będzie zlecenie.

    Znowu - liczy sie stan faktyczny - zlecono Ci prace które wykonałes
    osobiście na rzecz podmiotu gospodarczego, bez zatrudniania pracowników.
    To moim zdaniem wyczerpuje znamiona umowy - zlecenia.

    Niestety, nie można zmienic stanu faktycznego nagłowkiem w umowie.

    Mnie sie to tez nie podoba - jak nic podpadam po umowe - zlecenie:
    jednoosobowa działalność, tylko podmioty gospodarcze, nie ma pracowników...
    I jakie to ja jako biuro rachunkowe moge świadczyc usługi na rzecz osób
    fizycznych? Wypełnienie PITa rocznego to juz doradztwo podatkowe a na to
    uprawnień nie mam...
    Chyba zatrudnię bratową na jakąś małą umowę, żeby mieć spokojny sen...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl