eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiurlop w sklepie... › Re: urlop w sklepie...
  • Data: 2004-08-29 21:34:09
    Temat: Re: urlop w sklepie...
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Cecylia" <c...@p...tp.pl> napisał w wiadomości
    news:cgncgg$6sb$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy trzeba zawiadamiac US o zamknieciu sklepu na czas urlopu?
    > W tym czasie sklep nie generuje dochodu, wiec slyszalam ze nalezaloby to
    > przedstawic pisemnie w US-ie...

    My US nie zawiadamiamy a jedynie występujemy do Urzędu Miasta Wydz. Handlu
    i Usług z "podaniem" o urlop. Oni po 14 dniach wydają decyzję, że mogę
    zamknąć "interes" i jechać. Na drzwiach wieszam informację dla klientów, iż
    zgodnie z decyzją Nr ..... nieczynne będzie w dniach ..... I to wystarcza, i
    to jest chyba ważniejsze niż US. Mając decyzję o urlopie przed paniusią z US
    też wytłumaczysz się bez problemu.

    Pozdrawiam

    Wiewióra /dawno po urlopie ;-(((/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1