  • Data: 2003-10-20 09:33:45
    Temat: Re: unia Europejska
    Od: k...@o...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 20 października 2003 o godzinie (09:54:03) napisano:
    c> Czy kto? był na kurskie dotycz?cym wypełniania wniosków
    c> Mam pytanie czy warto na taki kurs isć

    c> ?Pozdrowienia
    c> Castrol

    Domniemywam (wróżę!), ze chodzi Ci o wnioski dotyczace uzyskiwania
    dotacji z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci, a nie np. jak
    wypelniac wniosek o przystapienie do Unii? :)

    Bylem na jednym takim seminarium - organizowanym przez zdaje sie oddzial
    warszawski PARP. Moim zdaniem strata czasu - prowadzacy kilkukrotnie
    wprowadzil w blad zadajacych bardziej szczegolowe pytania, a cale
    "szkolenie" stalo na zenujaco niskim poziomie. Wszystkie informacje o
    wypelnianiu wnioskow mozna spokojnie sobie poczytac na stronie PARP
    www.parp.gov.pl, a ze szczegolowymi pytaniami mozna uderzac do
    lokalnych oddzialow PARP - kazdemu przedsiebiorcy przysluguje, jesli
    mnie pamiec nie myli, 10 godzin darmowych porad.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@o...pl

    --