  • Data: 2003-04-06 10:41:19
    Temat: Re: umowa zlecenie a zaliczka na podatek
    Od: "Agata" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0304042044080.-915713@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Fri, 4 Apr 2003, plemek wrote:
    > [...]
    >
    > IMO kwota wolna nie ma nic do zaliczek ryczałtowych - one są po to
    > ryczałtowe, żeby nie komplikować zależności ("student" może świadczyć
    > dorywcze usługi w kilku miejscach, i co - będziesz zbierał info
    > gdzie to robi ? wywiad gospodarczy czy jak ?? ;)).
    > Płacić :(, na koniec roku mu zwrócą :)
    > Przelew skarbowy w pewnym banku elektronicznym [ :)] ciągle kosztuje
    > 0 zł, więc nie problem ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd
    Ano raczej nie zwrócą bo zryczałtowanego podatku nie łaczy się z innymi
    przychodami i nie wlicza do zeznania.
    Już przerabiałam ten temat i Plemku pamiętaj, że jeśli umowa będzie "jedna"
    na 50 zł to ok 20% od tego do US ale jeśli będzie jedna i rozłożona na 3
    miesiące czyt. student dostanie co miesiąc 50 zł co w sumie da 150 to nie
    podlega to już podatkowi zryczałtowanemu.
    Agata