  • Data: 2002-04-18 13:41:06
    Temat: Re: umowa o dzielo - student - ZUS i US
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XYZ wrote:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję.
    > Fakt, nie jest moim pracownikiem. Ale czy nie muszę nic przesłać do US
    > wraz z zaliczką od Umowy o Dzieło jeszcze w trakcie trwania roku
    > podatkowego?
    Jeżeli oprócz umów o dzieło i zleceń zatrudniasz pracowników na umowe o
    pracę, to umowy o dzieło i zlecenia wpisujesz w odpowiednia rubrykę na
    PIT-4 (na drugiej stronie, ale nie mam w tej chwili pod ręka druku i nie
    sprawdzę w którym polu).
    Jeżeli nie zatrudniasz, to nie musisz składać żadnej deklaracji miesiecznej.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl