  • Data: 2005-08-04 16:42:31
    Temat: Re: umowa o dzieło a umowa zlecenia
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > bez znaczenia.

    A dlaczego bez znaczenia?
    Przeciez finansowo ma to znaczenie.
    Ewentualnie wieksze koszty uzyskania i czysta zaliczka na podatek PIT - bez
    zdrowotnego (takze i bez tego 0,75% nieodliczalnego). Gdyby z takich czy
    innych powodow wystapilaby nadplata podatku PIT, to bedzie wiecej do
    odliczenia.

    Pozdrawiam
    SDD