  • Data: 2005-08-02 11:16:06
    Temat: Re: ulga za net : START
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > Za onetem:
    >
    > Ministerstwo Finansów wprowadza ulgi dla małżeństw za internet. Osoby
    > rozliczające się wspólnie z fiskusem mogą zaoszczędzić nawet 1520 złotych.

    To znaczy, ze jak pace powiedzmy 50 zlotych za neta do domu/lokalu, to
    odpisuje sobie 100? Bo w lokalu sa dwie osoby?

    To ja chce tak zeby dla firm bylo... Bede placic 200 a odpisywal np.
    800, bo jest 4 pracownikow...

    > Do uzyskania ulgi potrzebne są: faktura za internet z podpisami obojga
    > małżonków oraz oświadczenie o wspólnym korzystaniu z Internetu i
    > wspólnym zameldowaniu.
    >
    > Pozostaje jeszcze tylko rozgryzc, po co oboje malzonkowie maja
    > podpisywac fakture wystawioną bez podpisu ;)))

    Moze na znak, ze sie zgadzaja wspolnie na odpisywanie jej? :>

    --
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r
    J. Pilch - Pod mocnym aniolem .................. http://tiny.pl/qg3f