  • Data: 2004-07-12 17:33:23
    Temat: Re: ulga odsetkowa - prosba o interpretacje...
    Od: "ziolo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ulga odsetkowa zostala "uruchomiona" w roku 2002 na 3 lata. Co to znaczy?
    > Czy jezeli podpisze umowe w 2004, dostane kredyt w 2004, udbiore
    mieszkanie
    > w 2004 a akt notarialny w 2005 czy sie lapie w ulge?
    >
    > Dziekuje,
    > Jacek

    Hmm... Nie znam się na prawie podatkowym, ale niedawno kupowałem mieszkanie.
    Wydaje mi się, że trochę Ci się pomięszało - dla ulgi odsetkowej zdaje się,
    że nie ma
    warunków ograniczających ją ze względu na dzień zakupu mieszkania. Okres
    trzyletni,
    o którym tutaj piszesz raczej na pewno dotyczy ulgi remontowej, która
    zaczęła się
    w 2003 roku.