  • Data: 2003-07-09 17:02:16
    Temat: Re: ujawnienie środka trwałego
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@n...backiel.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze (jak powiedziala mila pani z US) Kazdy odpowiada za siebie...
    tak, prawda

    > Po drugie - o co tak naprawde Panu chodzi ?
    >
    > Jesli chce Pan by karty byly "kosztem", musi istniec zwiazek ich z
    > przychodem.
    > Nie ma sensu "amortyzowac 10 kart jako srodek trwaly", gdy kazda z nich
    > mozna "zaliczyc w koszty" jako modernizacja ST.
    >
    > No chyba, ze wliczyl Pan w KUP czesci z ktorych zlozyl komputery
    > o wartosci wiekszej niz 3 500....KAZDY.
    właśnie dokładnie tak jest
    zrobiłem błąd przed jakims czasem
    i kupiłem sporo sprzętu do firmy, który wliczyłem w koszta
    powstała mi "góra" nadpłaty VAT
    przenoszona z miesiąca na miesiąc
    a teraz potrzebuję tą górę w jakikolwiek sposób odzyskać
    te pieniądze of corz

    tak, o to mi mniej więcej chodzi...

    przemysław