  • Data: 2004-04-16 06:24:48
    Temat: Re: ugoda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2004, Fumfol wrote:

    >+ Pzreciz to nieludzkie! Ja te pieniadze dostalam jako zadosuczynienie za
    >+ krzywde, ci lekarze zostali rowniez skazani wyrokiem w sadzie karnym,
    >+ a szpital nie chcial tego ciagnac i podpisalam ugode.

    Cóż, dura lex... reklamacje na Wiejską w Warszawie ! (można
    celować w "swojego" posła cokolwiek to mogłoby znaczyć).
    Było parę artykułów w prasie iż z podobnych powodów sądy były
    zawalane procesami: koszty sądowe są niższe niż 'podatek do
    stracenia', szczególnie jak przy wyższym odszkodowaniu wchodzi
    się nad progi 30 i 40%.

    pozdrowienia, Gotfryd